Geplaatst: 11-11-2005 15:43
[42170] het koppelings pendaal is nu voor de 2de keer ingescheurd aan de boven kant 1ste keer heb ik heb gelast maar nu is hij weer gescheurd wat is hier het probleem koppelingskabel? drukgroep? het is een 2.0 op gas heeft 260000km gelopen alvast bedankt voor jullie reacties