distributieriem gebroken

4 reacties

Merk
Peugeot
Model
806
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1999
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 11-11-2005 19:34

[42190] De titel zegt t al. Vanmiddag een collega van me afgesleept met z'n 806, riem gebroken. Weet iemand of het toevallig zo'n blok is waar nooit wat verder kapot gaat dan de riem zelf? Het is een 2,0l benz, 8 kleppen. Alvast bedant voor juliie reactie. Grtz, Theo