Geplaatst: 11-11-2005 19:34
[42190] De titel zegt t al. Vanmiddag een collega van me afgesleept met z'n 806, riem gebroken. Weet iemand of het toevallig zo'n blok is waar nooit wat verder kapot gaat dan de riem zelf? Het is een 2,0l benz, 8 kleppen. Alvast bedant voor juliie reactie. Grtz, Theo