Geplaatst: 28-02-2007 16:21
[75520] Goeiendag,
We willen graag de voorste rubbers van de langsdragers van de achteras vernieuwen, weet iemand hoe we dit het beste kunnen aanpakken, bij voorkeur met de draasgarmen nog onder de auto.
bij voorbaat dank.