Geplaatst: 09-08-2006 20:02
We hebben onlangs op een 523i, 1998, een andere kop gemonteerd. De auto start zonder problemen , accelereert probleemloos, maar na een paar minuten begint hij te stotteren en slaat tenslotte af. Daarna start hij niet meer totdat hij compleet is afgekoeld. Net alsof de compressie is weggevallen. Krukassensor en nokkenassensor zijn nieuw. Suggesties?