Geplaatst: 10-08-2006 13:35
[61581] Het gaat om een Golf type 2,
In eerste instantie werkte de toerenteller niet.
Deze bleef onderin hangen/liggen.
Plotseling onder het rijden, werkt de teller weer maar sinds dien knippert het lampje
van het koelvloeistof-temperatuur. ( Na het starten duurt het ong. 15 sec. voordat het LED-je gaat knipperen)
Dit doet ie stationair, onder het rijden gaat het oliedruklampje ook soms knipperen en een enkele keer is het
zoemertje motorbelasting ( G60 ) gaan werken zonder reden.
Ik denk dat dit in het instrumenten paneel te zoeken is. Vooral omdat dit allenmaal tegelijk is gebeurt.
Paneel heb ik er uit, stekkers gecont. , Massapunt links langs de zekeringkast lijkt ook in orde.
Iemand enig idee?
B.V.D.
Rudy.
Offline