Geplaatst: 14-11-2005 18:44
ik heb eeen probleem met een 97 er passat 1.9 tdi 81 kw soms dan start je de auto en dan slaat hij ook wel aan maar slaat soms ook direct weer af hierna blijft ook het voorgloeilampje knipperen ecu uitgelezen en dan krijg ik de fout 'regeleenheid gesperd'weten jullie wat hier aan de hand kan zijn,??? dacht zelf aan de ontvanger bij het contactslot maar wil het even zekerr weten
alvast bedankt vincent