Geplaatst: 06-03-2007 20:31
hallo; bij deze wagen is het stationair toerental te laag;500 toeren of minder en valt dan stil uiteraard.Tijdens het rijden geen probleem,maar als je de koppeling indrukt,gaat ie hangen tssn 1500 en 2000 toeren,en als je stopt en de wielen draaien niet meer, valt ie plots terug naar 500 toeren of minder. Wagen geeft geen foutcodes en omloopklep is vervangen evenals de gasklep is schoongemaakt,ook zijn er naar mijn mening geen lekkages in de inlaatcollector. Heeft iemand een tip,dank bij voorbaat