fiesta 1.1 automaat motor loopt niet goed

5 reacties

Merk
Ford
Model
Fiesta
Type
Onderwerp
Motorcode
1100 cc
Eerste inschrijving
januari 1989
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 26-11-2025

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 12-03-2007 19:06

[76328] Ik heb hier een fiesta 1100 automaat carburator met volgend probleem (76000km)

Stationair draait deze motor precies op 3 cilinders. (je hoort het in de uitlaat en voelt dit ook)

Hij wil eveneens stilvallen. (stationair toerental heb ik voorlopig hoger gezet dat deze niet zo snel meer stilvalt)

Raar is dat deze sinds dit gebeuren ook niet meer zo goed remt zoals dit vroeger wel het geval was. Duidelijk merkbaar verschil

De bougies zijn vervangen evenals de bougiekabels en de verdeler zijn compleet nieuw maar zonder het gewenste resultaat.

Bogies vonken maar het de indruk dat de 2 en 3de bogiekabel minder sterk vonkt

De wagen trekt verder goed en in hoger toerental merk je in weze niets

WIe kan hier raad brengen mensen??

Bedankt alvast voor jullie reacties

groeten

Maarten