Geplaatst: 12-03-2007 19:06
[76328] Ik heb hier een fiesta 1100 automaat carburator met volgend probleem (76000km)
Stationair draait deze motor precies op 3 cilinders. (je hoort het in de uitlaat en voelt dit ook)
Hij wil eveneens stilvallen. (stationair toerental heb ik voorlopig hoger gezet dat deze niet zo snel meer stilvalt)
Raar is dat deze sinds dit gebeuren ook niet meer zo goed remt zoals dit vroeger wel het geval was. Duidelijk merkbaar verschil
De bougies zijn vervangen evenals de bougiekabels en de verdeler zijn compleet nieuw maar zonder het gewenste resultaat.
Bogies vonken maar het de indruk dat de 2 en 3de bogiekabel minder sterk vonkt
De wagen trekt verder goed en in hoger toerental merk je in weze niets
WIe kan hier raad brengen mensen??
Bedankt alvast voor jullie reacties
groeten
Maarten