Geplaatst: 14-11-2005 21:07
In onze werkplaats staat bovengenoemde Mitsubishi. Het betrefd een uitvoering met 4G37 motor. De ontsteking werkt. De bougies vonken. Maar er is geen injektor signaal. De motor gaat goed rond tijdens starten en de compressie is in orde. Heeft deze auto een bdp sensor oid. Of komt het signaal van de ontsteking ? Heeft iemand misschien elekrische schema's ? Of kan iemand ons op een andere manier helpen ? Als ik zo op dit forum lees zijn de stuur aparaten voor injektie/ontsteking zwakke punten bij dit type. Waar zit het stuuraparaat eigenlijk ?