Geplaatst: 21-08-2006 11:59
[62352] hallo
Heb hier een S8 staan waarvan de automaatbak in noodloop springt zodra hij in de 4e versnelling staat en je gas geeft, net of hij slipt.Dan gaan alle lampjes rood branden en wil niet meer schakelen ook niet met tiptronic.
Kan verder ook geen pielstok vinden voor de bakolie te controleren.Heb storingsgeheugen uitgelezen geeft aan:
verhouding 4e en 5e versnelling niet in orde.
Wie o wie weet raad?
Groetjes Boudewijn