Geplaatst: 21-11-2004 12:23
[21041] hoi.
weet misschien iemand wat er gebeuren moet mbt. het slecht aanslaan alleen s'morgens bij eerste maal starten onder een bepaalde omgevings temp.
Na het voorgloeien starten springt niet aan maar veel rook. als motor een maal loopt de hele dag geen last meer ook al staat wagen 4 uur stil.
op aanraden van dealer brandstopomp 1mm later gezet,geen verbetering.
Motor loopt perfect geen roet vorming enz.
Weet iemand hier iets op( toch misschien verstuivers testen ?)