Slecht aanslaan met koud weer.

13 reacties

Merk
Audi
Model
A6
Type
TYPE 4B
Onderwerp
Motor
Motorcode
2.5
Eerste inschrijving
januari 1998
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 26-11-2004 16:24

Beste collega's We hebben hier een audi A6 2.5 TDI V6 uit 1998

Deze wagen heeft het probleem dat hij slecht aanslaat met koud weer. De temp.sens. is al vervangen en gekontroleerd op de waardes en zijn goed. Als je de stekker er af laat dan start de wagen perfect. ook de spanning op de gloei bougie's is perfect als de stekker er af is. op het moment dat de stekker erop zit dan gloeit hij 1 sec voor. Kent iemand dit probleem en weet de oplossing dan laat mij dit snel weten wij hebben deze auto elke dag nodig.