Geplaatst: 26-11-2004 16:24
Beste collega's We hebben hier een audi A6 2.5 TDI V6 uit 1998
Deze wagen heeft het probleem dat hij slecht aanslaat met koud weer. De temp.sens. is al vervangen en gekontroleerd op de waardes en zijn goed. Als je de stekker er af laat dan start de wagen perfect. ook de spanning op de gloei bougie's is perfect als de stekker er af is. op het moment dat de stekker erop zit dan gloeit hij 1 sec voor. Kent iemand dit probleem en weet de oplossing dan laat mij dit snel weten wij hebben deze auto elke dag nodig.