Geplaatst: 30-11-2004 21:56
[21665] 440 1991 begint te stotteren en stopt ermee.Effe wachten en start en rijd weer.Klacht van de klant zelf nog niet meegemaakt.
bobineontsteking vervangen.Na het vervangen van sensor (vliegwiel)is het 2 weken goedgegaan daarna had hij het weer.De ene keer na 130 Km. dan weer na 40 Km.Weet ook niet of het ontsteking of benzine kwestie is.Heeft iemand een iedee of herkent dit?Start prima loopt prima.