slecht starten

4 reacties

Merk
Opel
Model
Frontera
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1997
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 05-12-2004 17:13

[21981] We hebben hier een frontera 25tds staan die slecht tot helemaal niet start.Als we een heel klein beetje remmenreiniger in de inlaat spuiten start hij wel.Wagen uitgelezen met tech2 maar geen enkel foutcode terug te vinden,datalijst nagezien .Compressie gemeten, doorzichtige brandstofleiding om luchtlekken op te sporen, gloeisysteem gecontroleerd maar alles is in orde. Zou het probleem zich in de dieselpomp kunnen bevinden? Heeft iemand hier raad of bevindingen over?