Geplaatst: 14-03-2007 19:41
deze wagen is afgekeurd voor de co ; deze is 0.5
wij hebben bij deze wagen de lambda sonde , de catalysator , de complete inlaat collector afgehaald en de dichtingen vervangen ;
maar nog steeds blijft de co 0.5 ; de wagen rijdt goed , verder niks speciaals te merken
ook de map sensor hebben wij al gecontroleerd en de onderdrukleidingen ; de verschillende onderdrukaansluitingen hebben we al eens afgesloten
iemand nog een idee ?