Geplaatst: 17-11-2005 9:07
[42577] Goeie dag,
Een klant klaagt dat wanneer hij in 3e versnelling accellereert of zelf bij constante snelheid de motor even enkele snokken heeft. Dit rond 2500 à 3000 toeren. 1e en 2e versnelling doet de motor niks bij dit toerental. 4e en 5e soms vooral in 3e versnelling. Reeds product ingedaan om het injectiesysteem te reinigen. Weet iemand raad ?