Geplaatst: 23-08-2006 21:44
Wagen draait stationair goed, echter bij gasgeven vanaf 2000 t/min schokkende motor en blauwe dieselrook uit uitlaat. Geen foutcodes aanwezig, distributie gecontroleerd, bassisafstelling pomp is ok, staat op 69, injectievervroeging is ook ok.Denk aan verstuivers, bosch dienst zegt dat dit zelden voorkomt en ze enkel de eerste trap kunnen testen.Iemand enig idee?
grtn Geert