Geplaatst: 29-03-2007 11:08
Klant klaagt over brandstofverbruik te hoog, motor slaat soms spontaan af bij optrekken (knipperend oliedruklampje daarna) en bij gas geven op snelweg houdt iets in en trekt dan door.
Uitgelezen, geen storingscodes aanwezig. Kent iemand dit probleem?