Slaat af soms / hoog borandstofverbruik

4 reacties

Merk
Seat
Model
Cordoba
Type
Onderwerp
Motor
Motorcode
1.6
Eerste inschrijving
januari 1998
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 26-11-2025

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 29-03-2007 11:08

Klant klaagt over brandstofverbruik te hoog, motor slaat soms spontaan af bij optrekken (knipperend oliedruklampje daarna) en bij gas geven op snelweg houdt iets in en trekt dan door.

Uitgelezen, geen storingscodes aanwezig. Kent iemand dit probleem?