Geplaatst: 27-03-2007 19:25
[77320] hallo
We hebben het volgende probleem,de auto houdt bij ong. 1300 tot 1500 toeren p/min verschrikkelijk in.Dit is net het punt van stationair naar deellast. Je hebt net het gevoel dat de injectoren worden onderbroken.
er is al een nieuwe l.m.m. gemonteerd een nieuwe lambda sonde,een andere gaskleppositiesensor + stelmotor en zelfs de regeleenheid is al verwisseld met een andere. Wie weet een oplossing.