Geplaatst: 14-06-2005 22:19
[33226] Het volgende probleem doet zich voor.
In gekoppelde toestand, maakt niet uit welke versnelling, bij gas, gaslos lijkt er een enorme vrije slag aanwezig te zijn in de aandrijving. Het gaat gepaard met een luid " klak " geluid.
Wie o wie heeft zoiets bij de hand gehad. Twee massa vliegwiel ???, differentieel ???,koppelingsplaat????
Aandrijfassen gecontroleerd, deze zijn oke.