Geplaatst: 16-06-2005 12:55
[33318] Het volgende is aan de hand, auto kun je wel op slot doen met afstandbediening in de sleutel, maar niet meer open met afstandbediening, dit is met alle 2 sleutels hetzelfde probleem, afstandbedieningen al opnieuw ingelezen dmv manier in boekje maar dit mocht ook niet baten. Het kan zijn dat je, als je de knop van open 15 of 20 keer indrukt wel open gaat, kent iemand dit probleem?? Module kapot??? Alvast bedankt. Gr Roy