3 reacties
Opgelost
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 16-06-2005 19:41
het lichtje van de knop voor de centrale verlichting op het dashboard blijft constant branden. "Lexia"-computer geeft geen foutcode!!!