Geplaatst: 24-08-2006 0:24
Astra Y 20 DTH motor.
Slaat na ongeveer 8 uur moeilijker aan ( duurt 4 seconden)
Retourslangen aan de verstuivers zijn vernieuwd..ook de ringen onder de verstuivers
Auto loopt verder perfect.. geen hoog brandstof verbruik.
Banjomoer aan de pomp is nagetrokken
Waar kan hij nog lucht halen ??