6 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 26-08-2006 20:53
[62716] ik heb het volgende probleem als ik rem en ik heb het stuur iets uit de midden stand bijvoorbeeld in een flauwe bocht dan pakt het rem pendaal veel hoger dan als ik het stuur recht heb herkent iemand dit probleem