Geplaatst: 30-03-2007 19:47
Matiz, heeft af en toe de klacht op de snelweg na zeg maar 5 minuten harder dan 100 gereden te hebben om te gaan inhouden en niet meer harder dan 50 kilometer te gaan.
knap gevaarlijk op de snelweg. maar na stilzetten of als over een hobbel gaat is het weer over.
Wie heeft Idee? stekkers, bedrading, brandstofpomp ??
probleem is er niet altijd, en p.s. brandstoffilter en bougiekabels zijn al vervangen.