Geplaatst: 08-10-2007 22:46
[90180]Beste mensen wie gaat me helpen ,
We hebben een Vw Golf Diesel staan 47 kw gewoon een standaard auto van bouwjaar 1996 naar enkele malen te hebben gebruikt laat hij ons nu staan
Auto start wel gaat rond en gloeid ook maar pakt niet aan ,nu heb ik al een nieuwe contact blokje er in gezet ,relais 109 heb ik niet in mijn zekerings kast zitten ,maar heb de rest van de relais ook vervagen .
Mijn oordeel was eigenlijk dat ik geen stroom heb op de stopzetter dat moet natuurlijk wel ,continue stroom gegeven maar zonder succes .
Wie help me hier mee voort
mvrg Martijn