slechte remmen

9 reacties

Merk
Peugeot
Model
205
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1988
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 07-12-2004 18:59

[22102] hallo,

Ik heb een peugeot 205 die slecht remt, remblokken voor en remtangen vernieuwd, remcilinders achter ook vervangen, ontlucht en alles was goed...

Zodra ik begin te rijden is alle druk weg en moet ik diep trappen eer hij remt, als ik een paar keer pomp, is het pedaal hard en remt hij slecht, maar het pedaal zakt wel snel naar benee.

als ik 1 keer trap, blijft de druk niet helemaal aanwezig, maar zakt heel langzaam weg.

Verder heb ik het gevoel dat mijn rempedaal een beetje naar rechts is verschoven...

Heeft iemand de tip die ik nodig heb?

o ja, mijn remtang rechtsvoor was de ontluchtingsnippel afgebroken, maar heb ik hem via de aanvoer ontlucht.

Met vriendelijke groet,

Frens