Geplaatst: 08-12-2004 18:44
[22154] Onze Vitara slaat telkens af, start dan wel weer, maar slaat net zo makkelijk weer. Ogenschijnlijk is er niets geks aan de hand, maar goed is het zeker niet. Het is hetzelfde gevoel alsof het brandstoffilter wordt leeggezogen, afslaat, om dan vervolgens weer langzaam op te starten als het filter weer vol zit. Komt dit iemand bekend voor?