Geplaatst: 09-12-2004 18:57
[22219] probleem is na het rijden de afstandbediening uit het contactslot haalt dan hoor je een geluidt dat lijkt op een relais t.p.v. snelheidsmeter??als je dit geluidt niet hoort en daarna na te zijn uitgestapt met de afst. bediening probeer de deuren te sluiten gaat dit niet ,wanneer je dan de afstandbediening weer terug plaatst en weer uitneemt en het relais geluid hoort werkt ook de cpv weer