Geplaatst: 04-07-2004 12:58
[15147] de auto kwam met de klacht dat hij zelf gas geeft. we hebben het een en ander al vervangen maar wat hij nu doet is als je gaat afremmen op de motor dan komt het gas bijna niet terug geeft soms iets gas bij uit zichzelf. op het moment dat je de koppeling in trapt is het goed zakt direct terug in toeren en loopt redelijk goed stat heeft iemand een idee