Geplaatst: 04-07-2004 20:11
[15166] ik heb in een seat inca 1.9 diesel uit 1996 een motor van een caddy 1.9 diesel uit 1999 gehangen, komplete kabelboom,tellerbak en module van de wegfahrsperre incl contactslot zijn gewisseld, toch wil de auto niet lopen, de motor komt uit een schadeauto, het enige wat is overgezet van de oude motor is het oliefilterhuis en de brandstofpomp, elke keer als het storingsgeheugen word uitgelezen dan geeft hij een sporadische fout in de startonderbreker aan, als deze fout gewist is dan loopt hij nog niet.
waar kan dit aan liggen, de seat dealer zegt niks te kunnen doen omdat ze geen vw codes kunnen opvragen en bij de vw krijg ik het omgekeerde antwoord.
wie heeft er een tip voor me?
gr marco