Geplaatst: 06-05-2005 15:02
Hallo,
Deze 2.5 td kwam binnen met gebroken distributie.
Tandwielen helemaal versleten. Dus alles verv. incl.
oliepomp en tandwielen. cil.koppen gerepareerd. Lagers
gecontroleerd. Nu verliest de motor oliedruk naarmate
hij warm wordt. Her controle van het geheel bracht niets
aan het licht. Wie heeft er een tip.
Groetjes
Bert