Geplaatst: 08-05-2005 10:23
[31038] Na het vervangen van de koppeling blijven de lampjes van het laadcircuit en oliedruk branden. maar de batterij blijft gewoon opladen. alle stekkers zijn aangesloten en de batterij ook al enkele keren los gedaan. Voor de rest rijdt de wagen perfect.
Wat zou de oorzaak van dit kunnen zijn.