Geplaatst: 13-05-2005 9:29
[31340] hallo,bij mijn renault espace diesel is de startonderbreking stuk,kan ik die overbruggen aan de pomp zodat ik wel kan starten zonder eerst dure herstellingen te doen.aan de pomp komen drie draden toe.
vriendelijk bedankt alvast. gerrit