Inhouden(bij accelereren)

11 reacties

Merk
Subaru
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1992
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 14-05-2005 22:29

[31428] Ik heb een probleem met een mini jumbo M80kat.4cil.mot.EN08 31KW

De motor schokt/houd effe in bij accelereren.(carb.motor)

Storing lijkt op te weinig opbrengst van acceleratiepompje

Carburateur de en monteren en schoonmaken helpt niet.

Vlotterniveau is goed.

Na het nemen van een bocht is het probleem erger.

Als de motor goed warm is,is het probleem minder erg.

E.e.a is in prima staat 40.000km

Wie heeft de oplossing??

Groetjes Hub Hannemann