Geplaatst: 09-10-2007 20:37
[90243]heb een golf cabrio 1.6 en hij valt als de motor net op temperatuur komt steeds uit! als ik rond de 50 rij duurt het wat langer maar als ik bij de 80 komt valt hij meteen weg! heb al van alles vervangen o.a. benzinepomp , carborateur , ontstekingsmodule , ontsteking , luchtfilter , benzinefilter ! weet verder zo niet meer waar ik na moet kijken hoop hier iemand wel! sta voor elk advies open!
alvast mijn dank! groeten desmo