3 reacties
Opgelost
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 11-10-2007 10:56
storing komt erin bij inhalen op de snelweg, egr klep wordt uitgeschakeld.
uitlezen geeft het volgende weer: negatieve laaddruk regeling.
vraag:
is dan sensor B150 kapot? of moet ik het ergens anders zoeken.