Geplaatst: 15-10-2007 15:43
[90643]deze auto heeft geen vonk .
we hebben de hal sensor vervangen.
bobine is ook vervangen .
We hebben bij de bobine voedingspanning en bij de hal sensor ook De hal sensor ook al voor een andere type vervangen maar helpt niet .
iemand een idee waar ik verder moet zoeken.