Geplaatst: 17-10-2007 1:12
[90778]koppeling hydraulies, werkcilinder in de bak, s morgens geen koppeling en na enige tijd pompen wel,
koud bij stoplicht met koppeling in gaat de auto kruipen, en vrij zetten gaat dan niet meer, auto slaat af of contact uitzetten en weer pompen op kopp.pedaal, als de auto warm is gaat het prima!
koppelingscilinder bij pedaal reeds vervangen, op diverse manieren ontlucht, ook met spuitje remvloeistof ingespoten via nippel op de werkcilinder op bak.
nog steed koud slecht koppelen.
wie weet wat?
ook rookt de auto erg zwart bij doortrekken, geen hoog verbruik en geen storingen aanwezig bij uitlezen.