rammel/krakken

4 reacties

Merk
Lexus
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1999
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 27-12-2006 10:16

[70800] Geachte heren,

ik heb een lexus staan met een kraak/rammel en kan het niet vinden wat het nou is. Het is hoor baar met langzaam rijden en sturen over hobbeligeweg, en helmaal met in en uit parkeren.

Heb stabilisator stang gedemonteerd en het geluid bleef, fuseekogels gecontroleerd, zijn ook goed. Dacht ook aan veerschotellager maar deze blijft stilstaan als het wiel verdraaid word.

Heeft iemand dit ook eens mee gemaakt en kan mij wat tips geven,

alsvast beadankt, gr.michel