Geplaatst: 17-10-2007 19:50
[90832]Wie heeft er nog een idee !!!!!!
Ik heb een Volkswagen Golf in de werkplaats staan van bouwjaar 2004
Het is een 2.0 TDI 90.000 KM
De koppakking / distributie met waterpomp en thermosthaat is vervangen
Het probleem is dat de kachel gewoon koud blijft !!!
De koelslangen blijfen naar mijn mening ook wat aan de koude kant.
Ik heb de kachel radiateur / radiateur en verder het koelsysteem gespoeld.
De stel motors van de kachel kleppen werken ook goed ??
Ik heb werkelijk geen idee meer wie weet wat nog verder kan doen !!!!
Alvast bedankt