Geplaatst: 17-10-2007 16:16
[90812]Probleem met vw golf 1997, loopt erg zacht stationair
Slaat ook wel af bij beetje stevig remmen, of net met wegrijden
oa al geprobeerd:
Gasklephuis gereinigd en opnieuw ingeleerd
Geen luchtlek gevonden
Distributie staat op tijd
Loopt wel netjes op 4 cilinders
Geen foutcodes
Onsteking staat optijd etc
Iemand een idee??
groeten!