Geplaatst: 28-12-2006 21:01
[70942] hallo,
me moeder der autotje heb ik in onderhoud maar nu gaat het service lampje branden dat ie een beurt nodig heeft
hoe kan je dat zelf uitzetten of moet dat echt bij de renault gebeuren met de computer eraan??
alvast bedankt
mvg patrick