Geplaatst: 22-03-2006 16:56
Auto in de werkplaats, wil hem later buiten zetten niet meer lopen... start wel maar pakt niet aan.. al proberen aan te slepen maar niet doen..... opvallend is dat de toerenteller het ook niet doet.. dus vermoeden een van de sensoren (krukas of nokkenas)
Auto liep perfect!! Herkent iemand dit.... of hebben deze ergens een verstopte crashschakelaar.... Kan hem niet uitlezen ivm nog geen software voor deze auto... Alvast bedankt!