te veel benzine

15 reacties

Merk
BMW
Model
7-serie
Type
Onderwerp
Brandstof(systeem)
Motorcode
728i
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 28-03-2006 23:40

Ik heb hier een bmw 728i staan met het volgende probleem

de auto krijg veel te veel benzine hij slaat wel aan als ik de aanvoer leiding afknijp en dan weer los laat dan loopt hij wel maar verzuipt in de benzine .ik heb alles al vervangen wat electr gedeelte betreft ook de benzine druk gemeten en dat is ook goed ook de bedrading over gezet van een goed lopende 728 ik hoop echt dat er iemand is die me kan helpen bij dit probleem

b.v.d met vr gr harry