Geplaatst: 28-03-2006 23:40
Ik heb hier een bmw 728i staan met het volgende probleem
de auto krijg veel te veel benzine hij slaat wel aan als ik de aanvoer leiding afknijp en dan weer los laat dan loopt hij wel maar verzuipt in de benzine .ik heb alles al vervangen wat electr gedeelte betreft ook de benzine druk gemeten en dat is ook goed ook de bedrading over gezet van een goed lopende 728 ik hoop echt dat er iemand is die me kan helpen bij dit probleem
b.v.d met vr gr harry