Geplaatst: 22-10-2007 19:59
motor valt tijdens rijden plots stil na tijdje wachten (paar minuutjes) kan je weer vlot starten
foutcodes geven "funktionerings fout injector " van alle cilinders aan
heeft iemand hier ervaring mee, zijn er vaker problemen met drukregelklep of druksensor
alvast bedankt