2 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 04-01-2007 15:53
[71371] versnellingspook staat helemaal naar rechts(5e versnelling) vast.
Toch staat de bak in neutrale stand.
Zal de versnellingsbak defect zijn.
Groeten,
Goitse