Geplaatst: 22-01-2007 16:36
[72600] Hallo,
Ik deze Panda 1.2 van 2005 pas verkocht en dacht dat deze wagwentjes wel zuinig zouden zijn??,Nukomt deze klant met de klacht dat hij 1:13.8 neemt, persoonlijk vindt ik dat ook nogal veel, vooral omdat ze met de ceicento die ze heeft ingeruild 1:19 reedt?!, Heeft iemand hier ervaring mee?
M.v.g.Pieter