verbruik van 1:13,8?? panda 1.2 2005

2 reacties

Merk
Fiat
Model
Panda
Type
Onderwerp
Motorcode
1.2
Eerste inschrijving
januari 2005
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 22-01-2007 16:36

[72600] Hallo,

Ik deze Panda 1.2 van 2005 pas verkocht en dacht dat deze wagwentjes wel zuinig zouden zijn??,Nukomt deze klant met de klacht dat hij 1:13.8 neemt, persoonlijk vindt ik dat ook nogal veel, vooral omdat ze met de ceicento die ze heeft ingeruild 1:19 reedt?!, Heeft iemand hier ervaring mee?

M.v.g.Pieter