Geplaatst: 16-01-2007 21:56
[72176] Bij ''iets'' stevig optrekken komt er zwate/grijse rook uit de motor.
Verstuivers zijn gecontr en getest en werken naar behoren.
Km.stand is 133.000
Wie heeft dit eens eerder aan de hand gehad en kan mij helpen.
Elke reactie is welkom !
Alvast bedankt.
Gr. Ralph