Erg roken bij optrekken !

3 reacties

Merk
Hyundai
Model
H200
Type
Onderwerp
Motorcode
2.5 T.D.
Eerste inschrijving
januari 2003
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 16-01-2007 21:56

[72176] Bij ''iets'' stevig optrekken komt er zwate/grijse rook uit de motor.

Verstuivers zijn gecontr en getest en werken naar behoren.

Km.stand is 133.000

Wie heeft dit eens eerder aan de hand gehad en kan mij helpen.

Elke reactie is welkom !

Alvast bedankt.

Gr. Ralph