Geplaatst: 20-01-2007 13:28
[72429] De motor van deze vrachtwagen is volgens mij een 3.9 4 cil turbo diesel motor. Als je er mee in de bebouwde kom rijdt loopt ie ongeveer 1 op 2 buiten de bebouwde kom is 1 op 5 haalbaar. Nu is mijn vraag is dit duur voor zo'n motor of is er iets niet goed? en als er dan iets niet goed is wat eraan te doen.
Je kan op internet veel gegevens vinden voor personenauto's maar voor vrachtwagens is dit erg lastig, graag hulp gezocht.